İşbirliği ve görev organizasyonu için ücretsiz proje yöneticisi
Kanboard, kullanıcıların WIP (devam eden çalışma) eylemlerine maksimum odaklanmaya olanak tanıyan, kullanımı kolay bir demo panosunda görevleri görselleştirmesine ve gruplandırmasına olanak tanıyan açık kaynaklı bir proje yöneticisidir. Basit sürükle ve bırak kullanılarak daha fazla sütun eklenebilir ve görevler sütunlar arasında taşınabilir. Kanboard, kolay işbirliği için ekipler arasında paylaşılabilir. Bireysel etkinliklere daha fazla odaklanmayı teşvik etmek için devam eden çalışma sütunu sınırlıyken görevler aranabilir ve filtrelenebilir. Zaman izleme, her bir alt görev için gerçek ve tahmini süre arasında karşılaştırmaya olanak tanır.
Kanboard hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer Kanboard denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!